Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~eyema | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany25.07.2007 @00:56:24 ostatnio na stronie05.11.2012 @14:36:02



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty4 komentarze1550 posty na forum1

komentarze
~ortie    25.02.2008 @00:11:01
Mam go ciągle w uszach
Często tam jeżdżę
Dziękuję
~PiotreKRallyfan    22.02.2008 @21:24:26
A to taka dedykacja o de mnie !; lubię dedykować zdjęcia osobą które nie są doceniane za swoje prace!!! a przeciecz ty masz taką piękną galerie !!! pzdR
_______
nie sztuka zabic muche na przedniej szybie sztuka zrobic to na bocznej
~kubalibre102    22.02.2008 @08:32:56
Tak owszem.Wogóle dzień doberek
~DonNiunio    20.02.2008 @20:59:45
po raz drugi dzieki
_______
"Nie możemy kontrolować tego co przynosi nam życie, tylko naszą na to odpowiedź."
~ortie    19.02.2008 @23:47:13
~jestemBogiem    19.02.2008 @16:35:37
a co Ci on przeszkadzał ??
~PanCma    18.02.2008 @23:11:54
fajne profilowe. taki spontan
_______
Why so serious?
~PanCma    18.02.2008 @23:10:19
zapraszam
_______
Why so serious?
~jestemBogiem    18.02.2008 @20:16:17
wcześniejszy komenterz
~DonNiunio    18.02.2008 @17:06:20
dzieki za fajny komentarz. to niestety prawda.
_______
"Nie możemy kontrolować tego co przynosi nam życie, tylko naszą na to odpowiedź."
~jestemBogiem    18.02.2008 @00:02:49
hmmm usunęłaś?
~ortie    15.02.2008 @23:22:17
~dabro    15.02.2008 @09:35:45
Witam! Pozwoliłem sobie pooglądać Pani prace... jestem pod wrażeniem... Pozdrawiam...
_______
Ars longa, vita brevis
Ars est celare artem
~natallabzy    13.02.2008 @15:40:54
dziekuje i zapraszam ponownie w dalszym ciagu
~megus77    13.02.2008 @15:30:29
hej hej nie ma za co, nie zawsze niestety mam czas zeby napisac coz z sensem, zwlaszcza wtedy kiedy nadrabiam zaleglosci na DA a w obserwowanych jest 100 prac do oceny a nikogo ze znajomych nie chcialabym pominac ciesze sie ze jestes i podoba mi sie twoja galeria, tak wiec - bede odwiedzac
~Tranzi    10.02.2008 @19:23:47
Rozumiem. Ale na przyszłość prosiłbym Cie abyś nie zostawiała mi takich komentarzy do prac, w Twoim wykonaniu one bolą, nie ma mowy o jakiejkolwiek satysfakcji..
~pykalukasz    10.02.2008 @16:46:31
Ciekawy komentarz ... dzięki
_______
Krytykuje i Krytyki się nie Boje, jeśli nie umiesz przyjąć Krytyki to nie pokazuje swoich Prac

NIE DZIĘKUJ ZA KOMENTARZ !!!
WEJDŹ DO MNIE i TEZ SKOMENTUJ !!!
~Tranzi    10.02.2008 @14:20:30
^ - ? nie zależy mi aż tak bardzo na samej ocenie, bywałaś bardziej wylewna
^chillinqua    10.02.2008 @12:32:02
heh dzieki jeszcze raz
_______
A person shows what he is by what he does with what he has
^chillinqua    10.02.2008 @12:27:45
dzieki
_______
A person shows what he is by what he does with what he has
~ortie    09.02.2008 @23:13:06
Dość dwuznaczny ten Twój wpis :d
~BUFU20    09.02.2008 @20:25:56
thx
_______
"Kto nie ma odwagi do marzeń, nie będzie miał siły do walki."
PAUL MICHAEL ZULEHNER

Zapraszam do Mnie http://bufu20.digart.pl/
~sevastian    09.02.2008 @20:18:08
~ReBoRn    06.02.2008 @12:56:13
Niesamowita Galeria!!!! Pozdrawiam
_______
"Ja składam się z części niespójnych, przeczących sobie nawzajem, jedna mówi chce stąd wyjść druga mówi ja zostaje..."

~ortie    01.02.2008 @21:35:12
Dzięki
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 15 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt